2015. május 3., vasárnap

Harmadik díjam

Nagyon szépen köszönöm ~pepa-ának a blogom harmadik díját. Nagyon édes vagy! :) Ide kattintva meg is nézhetitek a drágának a blogját. 




Szabályok:
Köszönd meg a díjat!
Írj 6 dolgot magadról!
Válaszolj 6 kérdésre!
Írj 6 kérdést!
Küldd tovább 6 bloggernek!



6 dolog magamról:

1) Nagyon szeretek gokartozni, és lány létemre eléggé profin nyomom.
2) Imádok olvasni, de sajnos a suli mellett nincsen rá annyira sok időm.
3) Sokáig tudok aludni.
4) Éppen most ettem egy fagyit.
5) Meglepődtem azon, hogy kaptam még egy díjat.
6) Szeretem az autókat, az akció filmeket, és még sok más, mások szerint fiús dolgot. 


Válaszaim:

1) Mit gondolsz a halál utáni életről? Létezik? 

Ez az a dolog, amiről majdnem mindenkinek más a véleménye. Én biztos vagyok benne, hogy létezik. Nem tudnám elképzelni, hogy ha meghalok akkor utána nincsen semmi se. Ahogy azt sem, hogy mielőtt megszülettem nem lett volna valami. Mondjuk egy előző életem. Lehetetlenek gondolom, hogy miután meghalok a nagy semmi vár rám. 

2) Melyik karakterrel azonosulsz a legjobban a történetedben?

Természetesen Selenával. Ezért is az ő szemszögéből írom a történetet. Különben ha nem így lenne, nem ő lenne a főszereplő.

3) Van másik történeted? Illetve van tervben új? 

Már nem csak tervben van, de már megírtam pár fejezetet is belőle. Viszont csak akkor fogom megcsinálni a következő blogot, ha minimum tíz fejezetet megírtam belőle. Amúgy meg, már a fejlécet is megcsináltam hozzá. :)

4) Milyen típusú blogokat olvasol szívesen? 

A One direction-ös, és Justin Bieber-es blogokat szeretem a legjobban olvasni. Az 1D-n belül a Harry és Zayn fanfiction-öket szeretem. 
Szeretem az akció dús, bérgyilkosos, és nem sablon sztoris blogokat. Azt se szeretem, ha mindenki olyan boldog a történetben, mert az nem élet szerű. Ha ezek megvannak, akkor se biztos, hogy az illető jól ír. Ami még nagyon fontos nekem egy blogban, az a kinézete. Sok blog volt már, amibe belese olvastam, mert rákattintottam, és egy rózsaszín csillogos-villogós Barbie-world be csöppentem bele.
Ezért is akad kevés olyan blog, ami tényleg jó, és nagyon szeretek.

5) Milyen karaktertípusok a kedvenceid? 

Hmm. Nem szeretem a szenvedést. Sok könyvnél, úgy szintén blognál akadnak, gyenge szánalmas karakterek. Akik az életen, szerelmük elvesztésén siránkoznak. Természetesen van egy szint amíg ez érthető, de nem egy blogot hagytam ott, és hagytam könyvet a közepénél félbe, mert a karaktereknek annyira szar életük volt, hogy már az én agyamra mentek.
Nekem a vicces, lelkileg erős karakterek jönnek be. 

6) Hogyan vélekedsz a saját írásaidról?

A legtöbbel úgy vagyok, hogy miután megírtam teljesen oda vagyok meg vissza, hogy na ez most tényleg jó lett. Aztán pár héttel-hónappal később újból elolvasom, és nézek, hogy mi a frász?! Ez rettenetes. 

6 kérdésem:

1) Hány éves vagy?
2) Mi volt az első irományod, amiről úgy vélted, hogy na ez remek. 
3) Ki a példaképet? Miért pont ő?
4) Voltál már reménytelenül és mélységesen szerelmes? :P
5) Mit szóltál ahhoz, hogy kaptál egy díjat tőlem?
6) Mi volt életed legjobb pillanata? 

Akiknek küldöm:

- Helena Z. (Csak mostanában találtam rá a blogodra, de nagyon tehetséges vagy. Csak így tovább)
- GirlBieber (amúgy mikor lesz új rész csajszi? :D)



10 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Amint ráérek, megpróbálok belehúzni és minél hamarabb új részt hozni. Sajnálom, hogy rég hoztam újat.

      Törlés
    2. Engem még eléggé érdekelne A blogod :)

      Törlés
    3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
  2. Lassan egy éve, hogy nem hoztál részt te kis ribi! Igazán szakíthatnál már a kibaszott blogodra is egy kis időt!
    Puszi-pá..

    VálaszTörlés
  3. Sziaa!!
    Ajj siess az új résszel!! :D
    Már nagyon várom!!
    Amúgy szerintem te vagy a ribi, ha még csak fel sem mered magad válalni.
    By.: Vikii

    VálaszTörlés
  4. Azta rohadt jól írsz, imádom a történetet és azt hogy Selenás és Justinos... Kérlek folytasd a blogod

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  6. Szia én most találtam meg a blogod de nagyon jó!:) Mikor lesz új rész?

    VálaszTörlés