2015. április 6., hétfő

Liebster Award


Hát igen. Ez a nap is eljött! Első díja az oldalnak. Köszi szépen még egyszer pepa, hogy gondoltál rám! Nagyon kedves tőled. 





Szabályok:
- Írd ki, kitől van
-Írj magadról 10 tényt
- Válaszolj 10 kérdésre
- Tegyél fel 10 kérdést
Küld tovább 10 embernek



10 tény rólam:

1) Amikor megcsináltam a blogot, és felraktam az első fejezetet, már a nyolcadikat is megírtam addigra. Mindig előre dolgozok. :D
2) Azt, hogy blogot vezetek még a közeli barátaim se tudják, ezért is csodálkozok, hogy ennyi olvasót szereztem.
3) Imádok olvasni, és írni, de nem tudnám elmondani, hogy melyiket szeretem jobban. A lényeg, hogy egyik nélkül se tudnék élni.
4) Amber Moore nem az igazi nevem. De már eléggé megszoktam. :D
5) Van egy kutyám, és kettő tengerimalacom.
6) Ahogy már említettem imádok írni, ami lehet, hogy azért van, mert a dédnagyapám író volt. Lehetséges, hogy öröklődött a tehetség. :D
7) Van egy testvérem aki utál olvasni. Mit ne mondjak szégyent hoz a fejemre!
8) Az életem során sok mindenkiben csalódtam.
9) Kevés barátom van, de azok igazik.
10) Szőke hajam van, kék szemem, 166 cm magas vagyok, és mindenki aki jól ismer, tudja, hogy állandóan pörgök. Sose fáradok el.


Válaszaim:

1) Volt már olyan történeted, amit elkezdtél írni és megosztani, mégsem fejezted be? Rengeteg olyan történetbe kezdtem már bele, amit végül félbe hagytam, és sose folytattam, de ezeket nem osztottam meg. Ez az első blogom, és én úgy vélem, ha valaki belekezd egy történetbe, amit másokkal megoszt, azt gondolja komolyan, és ne hagyja a levegőben lógni. Legalább az olvasók miatt ne.
2) Miként vélekedsz a sportról? Te sportolsz?
Sport. Jó sportoló vagyok, de eléggé ritkán űztem mostanáig. Sokan azt hinnék, hogy rengeteget sportolok, mert jó alakom van, de ez nem igaz. Néha van kedvem edzeni, akkor rendesen eljárok az atlétika edzésemre. De van, hogy heteket nem csinálok semmit se. Szerencsére az alakomnak semmi se árt. Szerencsés vagyok. :)
3) Mikor és miért jutottál arra a következtetésre, hogy megalkosd és megoszd velünk, olvasókkal a történetedet?
Igazából ez eléggé vicces sztori. Megálmodtam a történetet. Tudom ez eléggé fura, de komolyan ezzel álmodtam. Persze a történet nem egyezett teljesen az enyémmel, de kísértetiesen hasonlított. És ami durva, hogy a glock17-et is megálmodtam. Persze álmomba az enyém volt az a fegyver, és nem Selenáé. Aztán miután felébredtem megkérdeztem apukámat, hogy létezik-e ilyen fegyver, és azt mondta igen. Eléggé csodálkoztam, és ő is. Aztán bekattant valahogy az ötlet, hogy írjak egy hasonló sztorit. És így született meg a történet.
4) Hiszel a fiú-lány barátságban?
A fiú lány barátság eléggé szép dolog. De sajnos hosszú távon az estek 90%-ában nem működik. Az egyik fél mindig többet fog akarni mint barátság, és ha a másik fél, még mindig barátként gondol az illetőre, könnyen lehet, hogy emiatt összevesznek. Persze van, hogy mind a kettő fél a másikba habarodik, és akkor happy end lesz a fiú-lány barátságnak a vége, de sajnos ez ritka.
5) Számodra mit jelent az írás? Az írás a világon a legmegnyugtatóbb dolog. Csak te vagy, és a történet.
6) Voltál már reménytelenül szerelmes? 
Eléggé sok sráccal jártam már, de mit mondjak nem vagyok a kapcsolatok embere. Egy hét se kell, és mindenkivel szakítok, akivel egyszer össze jövök. De reménytelenül szerelmes már voltam. Mindig próbáltam elfelejteni az illetőt, de sose tudtam. Eléggé rég óta ismerem őt, és a múltunk is hosszú, de sose lépett egyikünk se, ha egyáltalán ő is érzett valamit...
7) Mi ihlet meg jobban: egy jó könyv, vagy egy jó film/zene?
 Ez változó. Igazából sokszor kedvtől is függ, hogy van-e ihletem. Van, hogy egy könyv ihlet meg, de ahogy mondtam változó.
8) Számodra mennyire fontos az olvasók visszajelzése?
Nekem nagyon fontos, és sokat jelent a visszajelzés. Nem véletlen vezetek blogot. Így az emberek olvashatják a történetemet, és ez által tudok visszajelzéseket kapni. Nagyon szeretem az olvasóimat, és én úgy vélem, ha már azzal töltöm a szabad időmet, hogy nekik írok, és töltöm fel a részeket, ők ezért cserébe igen is írjanak megjegyzést/visszajelzést. Nem csak feldobják ezzel a kedvemet, de könnyen lehet, hogy emiatt még a részt is hamarabb hozom.
9) Melyik a kedvenc hónapod?
A kedvenc évszakom a nyár, azon belül az augusztus.
10) Álmodozótípus vagy?
Álmodozás alatt sok mindent lehet érteni. Véleményem szerint minden írónak valamennyire álmodozónak kell lennie, sőt mélyen legbelül az.

Az én kérdéseim:

1) Hány éves vagy?
2) Írd körbe az álompasidat!
3) Mesélj egy kicsit a családodról.
4) Ez az első blogod?
5) Hogyan jött az ötlet ehhez a történetedhez?
6) Fontos számodra az olvasóktól való visszajelzés?
7) Mi szokott a legjobban megihletni?
8) Miért szeretsz írni, blogot vezetni?
9) Van háziállatod?
10) Mi volt életed legcikisebb élménye, bakija?


Akiknek én küldöm:

Destiny-  One Direction, Jade és a maffia
Laura Lovász- In love with the immortal
M. Anna- A gyorsaság az életem
Nagy Nora- Dark Prince
Euphoric Aenny- EuphoricKiller

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése