2015. február 2., hétfő

11. fejezet


Sziasztok!

Betti Balog kedvéért hamarabb meghoztam a 11. fejezetet, mint azt terveztem. Nagyon szépen köszönöm, hogy mindig kommentolsz, remélem tetszeni fog az új rész, és, hogy most többen adtok majd magatokról élet jelet.
FONTOS a történettel kapcsolatban:
Meg változtattam a tizedik fejezetben Selena nevét. A teljes neve SELENA ROBERTS.
Remélem ez nem fog titeket zavarni.
Jó olvasást szíveim, és jó éjszakát mindenkinek!
Amber Moore

11) Rózsaszín bandázsos lány

- Jó reggelt, miben segíthetek?
- Jó reggelt! Körülbelül egy héttel ezelőtt ellátogattam az edzőtermükbe, és mivel meg voltam elégedve az itt lévő gépekkel, szeretnék feliratkozni az edző terembe, és nem tudom, hogy van itt a nyitva tartás, meg az ilyenek, szóval, ha lehet, szeretnék mindent tudni, amit csak lehet.-az előttem lévő pult mögött ülő, 20 körüli lány kedvesen mosolygott rám, és egyáltalán nem nézett furán, hogy hétfő reggel öt órakor edzőterembe járok. Emiatt még inkább szimpatikusabbnak találtam.
- Nagyon örülök, hogy tetszett az edző termünk. És természetesen mindent amit lehet elmondok. A nyitva tartás hétközben reggel öttől van, este hétig, viszont sajnos hétvégenként az edzőterem nincs nyitva. Ahhoz, hogy itt edzhessél, ki kell fizetned a klubtagsági díjunkat, ami egy hónapig jó, és értelem szerűen havonta kell újat venni.
- Akkor én, ha lehet vennék is egyet, és mától fogva használnám is.
- Természetesen, várj egy pillanatot, és máris hozom a papírokat róla.- rám mosolygott a lány, és az asztala mögött lévő ajtón át távozott, majd pár pillanat múlva vissza jött, egy két oldalas a4-es lappal a kezében, és egy blokkal.
- Rendben, vissza is jöttem. Ezt itt írd alá.-mutatott a lapnak az aljába, és a kezembe adott egy golyós tollat. Én aláírtam, és vissza adtam neki a tollat, a lappal együtt.
- Köszönöm. És hat ezer forintot kérnék. Ja, a blokk itt van, a lapot meg a klub tagságodról a többiek közé rakom.-oda adtam neki a kért pénzt, ezzel megbiztosítva a klubtagságomat.
- Köszönöm.-mosolyogtam rá.
- Szívesen, az edzőterem arra van.- mutatott balra egy folyosó irányába.-de ezt te, úgy is tudod, az öltözőt, és a fürdőszobát is használatba veheted, mivel klubtag vagy. Amúgy mellékesen Rebekah vagyok, jó edzést.
- Selena, és köszönöm, meglesz.-intettem neki, majd elindultam balra, ahol egyből az öltözőt látogattam meg, hogy felvegyem az edző ruhámat.

Az edző terem annak ellenére, hogy még korán reggel volt, már tele volt emberekkel. Úgy látszik vannak még sportos emberek. A terem viszonylag nagy volt. Volt benne középen egy ring, voltak még boksz zsákok is, és egy pár futópad is be volt rakva. Pont azok amik nekem kellettek. A táskámat oldalra ledobtam, feltekertem a rózsaszín bandázsomat, és oda sétáltam az egyik zsákhoz.




Már vagy 10 perce vihettem be az ütéseket, és rúgásokat, amikor valaki kizökkentett a gondolataimból:
- Hé kislány!-oldalra kaptam a fejemet, és a ringből kinyújtózkodva nézett rám le egy kábé velem egy korú srác.
- Mi az?-néztem rá.
- A ringben is ilyen jó vagy?.- mosolygott.-Már egy ideje figyeltelek. Profinak tűnsz. Ki állsz velem?-kérdezte. Szeretem, amikor az emberek elismerik, hogy jól harcolok, ezért is esett jól, amit a srác mondott. Egyértelműen, bele mentem, és a következő pillanatban, már a ringben álltam, a sráccal szemben. Össze érintettük az öklünket, ezzel megadva a másik iránt való kellő tiszteletet, és meghirdetve, a meccs kezdetét.
Először ő ütött, amit én egyből kivétem. Pár ütése után vissza ütöttem, és el is találtam.
- Ne finomkodj! Látom, hogy vissza fogod magad, feleslegesen!-csattantam rá, mivel bosszantott, hogy nem kezel méltó ellen fél ként, mert lány vagyok. Szerencsére hallgatott rám, mivel a következő dolog amit éreztem, az az ökle volt a gyomromban. Elmosolyodtam és egyből vissza ütöttem. Egyszer én vittem be ütés sorozatokat, majd ő talált el engem. Már hosszú percek óta küzdöttünk, amikor láttam rajta, hogy elkezdett fáradni, így az eddigieknél több ütésem találta el, mivel nem tudot már teljesen a védekezésre koncentrálni. Majd egy Judos mozdulattal a földre terítettem, és rá ültem a csípőjére.
- Igen, a ringben is ilyen jó vagyok.-válaszoltam a kérdésére, amit még a meccsünk előtt kérdezett.
Kifulladva szuszogott alattam, majd felkeltem róla, és már készültem kimenni a ringből, amikor utánam szólt:
- Van neved is rózsaszín bandázsos lány?-kérdezte. Szóval rózsaszín bandázsos lány lennék. Ez aranyos. Megfordultam a ring széle előtt, és válaszoltam a kérdésére:
- Selena Roberts.
- Én David Peterson vagyok. Eléggé jól bokszolsz. Hol tanultad?-kérdezte.
- Az utcán.-feleltem a kérdésére kurtán.
- Uh, gyönyörű lány sötétséggel maga körül. Hány éves vagy?
- Mi ez, valami kérdezz felelek játék David? 21, és te? -néztem a srácra unottan.
- 23. Gyakran jársz ide?
- Hát, most voltam itt másodszorra, de vettem klubtagságit, szóval most már gyakran szeretnék járni. -fogok is, ha nem öl meg pár napon belül a cég.
- Hát jó, rózsaszín bandázsos lány, akkor várlak majd.-kacsintott rám.
Én meg kisétáltam a ringből, felvettem a táskámat a sarokból és már mentem is kifele a teremből. Siettem haza, és onnan meg az osztály kirándulásomra. A pálya udvarnál kell lennem 40 perc múlva. Még jó, hogy még tegnap bepakoltam a bőröndömbe, csak remélni tudom, hogy nem jön semmi se közbe, és nem kerülök dugóba, hogy oda tudjak érni időben.



A következő részt kettő megjegyzés (komment) után hozom.

4 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Szia, köszönöm! :) Ha gondolod iratkozz fel. :) <3 Nagyon örülnék neki.
      Xx Amber

      Törlés
  2. Jaj örülök, hogy előbb hoztad!! Bocsi, hogy csak most reagálok de tegnap nem néztem.. egyébként ez is jó lett, csak úgy mint a többi :) <3 várom a folytatást!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, nagyon kedves vagy <3 mindig olyan jó olvasni a kommenteidet! :D
      Mivel megérkezett a kettő komment, holnap, de legkésőbb pénteken hozom a 12. fejezetet. :))
      Xx Amber

      Törlés