2015. február 5., csütörtök

12. fejezet


Sziasztok szíveim!
Nem hiszitek el milyen boldog lettem, amikor haza értem, és megláttam, hogy már öt rendszeres olvasó van. Annyira imádok mindenkit aki feliratkozott, de most főleg téged Barabás Eszter, mert te voltál az ötödik feliratkozó. Szóval köszi. :) Igazából ezért is gondoltam, hogy felrakom a tizenkettedik fejezetet, mivel már ennyien olvassátok :) a blogot.
Tudom ez most nagyon rövid rész lett, sajnálom, de mentségemre legyen a következő sokkal hosszabb, és eléggé izgalmas is lesz, de többet nem is árulok el,  jó olvasást, és aki olvassa a blogot tényleg iratkozzon fel, mert ahogy látjátok ezzel nagyon fel tudjátok dobni a kedvem, és ezáltal könnyen lehet, hogy hamarabb hozom a részeket... :)
Amber Moore

12) Újabb megbízatás

 7 óra 45 kor csak úgy beestem a lakásomra. Szó szerint, mivel a nagy sietségemben, megfeledkeztem, hogy a bőröndömet közvetlen az ajtó elé raktam, és mivel megszokásból mentem volna be a lakásba, így megbotlottam a bőröndben, és rá egy másodpercre a bőrönd felborult, és vele együtt én is. Miközben felültem a földről szitkozódva a szerencsétlenkedésem miatt, egy A4-es méretű, kicsit vaskosabb borítékon akadt meg a tekintetem. A levelet, amin a nevem állt.


Felvettem a földről, és kinyitottam. Először egy papírt találtam benne, amin a következő állt:


189845ös ügynök!

A cég tudomást szerzett az Ön útjáról Queensbe, így a kirándulása alatt kapott egy újabb megbízatást. November 20-án éjjel 3:05kor találkozója van Daniel Gilberttel és a borítékot  továbbítania kell neki. A találkozó helye: Highland Park bejárata

A cég.

Mit is gondoltam. Elmegyek csak úgy simán „nyaralni”, úgy, hogy a cég ne tudjon róla, és ne kapjak extra munkát? Nem, ez lehetetlen. A szokásos forgató könyv van, mint mindig.
A levelet amin a feladatom állt, a pultra raktam, és bele néztem a boríték belsejébe. Amit láttam, az még engem is lesokkolt egy pillanatra.

Hatalmas mennyiségű kokain volt benne.
Nem agyaltam tovább, a borítékot a táskám mélyére süllyesztettem, megfogtam a bőröndöm, a másik kezemben a táskám, és a lakáskulcsot.
Hát, irány Queens.
Játszunk dílerestit.


Következő részt továbbra is kettő megjegyzés (komment) után hozom.

6 megjegyzés:

  1. Szia:)) igaz hogy nagyon rövid, de attól függetlenül jó lett:)) várom a kövit:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :) köszönöm, és tudom, de ez most sajna ilyenre sikerült :D a következőt hamarosan hozom :))
      Xx Amber

      Törlés
  2. Jó lett és várom a kövit. :))

    VálaszTörlés
  3. Ó jesszus!! Direkt kínzol?? :) egyébként jó lett, igaz rövid de ettől függetlenül még így is jó :) várom a következőt!!! :) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :)
      :D örülök, hogy tetszett, a következőt valószínűleg holnap hozom, mivel mindenki ilyen lelkesen kommentolt. :) És aggódásra semmi ok, mert a következő rész sokkal hosszabb lesz mint a mostani. :))
      Xx Amber <3

      Törlés