2015. január 23., péntek

6. fejezet



Sziasztok,

tudom rég hoztam új részt, de, hogy kiengeszteljelek titeket, még a hétvégén hozom a következő fejezetet.
A mostani meg remélem, hogy tetszeni fog. :) Jó olvasást hozzá, és továbbra is minden kominak örülök. :))


Amber Moore  



6) Egy ágyban egy majommal....








Az első amire figyelmes lettem az az volt, hogy minden mozdulatomra majdnem ketté robbant a fejem. Igen, a jól ismert másnaposság megint beköszöntött hozzám. Várjunk csak... most tűnt fel, hogy nem vagyok egyedül az ágyamban.
Erős karok öleltek át hátulról és éreztem a csupasz bőrömön a lélegzetét. Várjunk csak.. azt mondtam, hogy csupasz...
Benéztem a takaró alá. De nem kellett volna, mivel, az várt amire sajnos számítottam. Nem volt más választásom, megfordultam a fiú ölelésében, hogy kiderítsem, hogy már megint kivel álltam össze holtrészegen...
- Makiiiii.-visítottam fel hangosan. Amire Zayn riadtan kapta fel a fejét.
- Juj, a frászt hozod rám Selena. Mit kell visítozni?-nézett rám álmosan, és megdörzsölte a fejét, gondolom ő is másnaposságban szenvedett, majd vissza hajtotta a fejét a párnára. Az én párnámra!!
- Te majom. Mi le.le.le.fe...-dadogtam össze vissza. Mire az említett fiú felkapta a fejét, és széles vigyorral felém fordult.
- Hogy lefeküdtünk-e?-kérdezte kacéran. Én meg csak bólintottam egyet, előrre félve a választól- Hát csak annyit mondanék, hogy ne lepődj meg ha egy hétig szúrós szemmel néznek majd rád a szomszédok. Eléggé hangos vagy egyetlenem.-kacsintott rám, majd nemes egyszerűséggel fel állt. Így láthatóvá vállt az egész teste. Én erre reflex szerűen elfordultam zavaromban. És mondtam neki, hogy azonnal vegyen fel valamit.
Miközben ő  háttal nekem öltözködött, elkezdtem mondani egy egész monológot, amin eddig agyaltam.
- Maki, szerintem ízé maradjunk haverok, és hát..- mondtam volna tovább de az a majom közbe vágott.
- Nyugi Selena nem terveztelek feleségül venni.- röhögött ki a srác. De én nem foglalkozva az előbbi poénjával, mondtam tovább:
- És lehet, hogy jobb lenne ha nem beszélnénk erről Justinnak. Nem szeretném, hogy azt higgye, hogy könnyű vérű vagyok, és....-Zayn a számra rakta a mutatóujját jelezve, hogy maradjak csöndben.
- Selena te nem vagy könnyű vérű. És nyugodj meg nem mondom el Justinnak, és amúgy is ha ő is annyira oda van érted mint te érte, akkor...
- Mi? Én? Érte? Én aztán nem vagyok oda érte, ő nekem olyan mintha  a nem létező tesóm lenne.
- Jaj Selena, van egy mennyei adottságom akármennyit is iszok nem felejtem el amit csináltam vagy mondtam, vagy amit mások mondtak. És hát te majdhogynem egész éjjel róla beszéltél. Ha a tesódnak tekintenéd akkor egyrészt nem beszélnél róla annyit, másrészt nem mondtad volna el vagy ezerszer, hogy idézlek.-ezzel elváltoztatta a hangját nyávogósra..- „De majom, te ezt nem értheted, ő olyan dögööös.” -röhögve bele bokszoltam a vállába:
- Nem is ilyen a hangom.
- De.-röhögött ki.- És most öltözz,  mert el késel a suliból. Majd még találkozunk.-ezzel nyomott egy puszit az arcomra és kiment a lakásomból.
Rá pillantottam az órámra. Bakker. 7:40. 20 perc múlva csengetnek...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése