2015. január 25., vasárnap

7. fejezet


7) Mi a.....?!






Azt hiszem ilyen gyorsan még életemben nem készültem el. Miután Zayn elment, extrém gyorsasággal elkezdtem öltözködni. És miután készen lettem a szerkómmal, felvettem a táskámat, és már indulhattam is.
Ma reggel alig voltak az utcákon, és miközben baktattam az utcán, rájöttem, hogy kellene nekem egy kocsi. Beszélni fogok ez ügyben a céggel, úgy is hamarosan 21 leszek, és a szülinapomkor pedig mindig felhívnak és kérhetek valamit. Általában mindig fegyvert kérek. Tavaly például poénból gránátot kértem.

Amikor beértem a suliba, már rég becsengettek. Vagy egy 10-15 perce, szóval, úgy láttam, hogy ha már ennyit késtem mindegy is, hogy ha kések még pár percet, így lassan sétáltam a termem felé. Már az összes folyosó üres volt, a csendtől meg lehetett volna süketülni, ezért is lepődtem meg amikor rám ordítottak:
- Hát itt van az én party-ágytornász-hercegnőőm!!!-ordított fel Zayn, majd mikor beért, lazán átvetette vállamon a kezét.
- Majom-köszöntöttem én is.-Mi járatban erre felé?-néztem rá az említett srácra.
- Suliba jöttem.
- Te olyat is szoktál?-raktam a kezem a szám elé, és meglepettséget tetettem.
Közben oda értem a termemhez.
Már köszöntem volna el Zayntől, de ő továbbra is ott állt mellettem, és benyitott a terembe.
Mi a...?
- És ha jobban megfigyelitek az egysejtűt akkor...-és ekkor mindenki felénk fordult.
Zaynre néztem, aki csak levigyorgott rám, és elindult befele a terembe.
Már Justin is ott volt (a hoz képest, hogy többet szokott késni).
Zayn oda ment velem Justinhoz, lepacsiztak, majd Justin nyomott egy puszit az arcomra. Zayn élőrre sétált az egyik padhoz és levágta magát a székbe. Én meg megkerültem Justint, és leültem a mellette lévő padba, ahol tagnap is ültem.
Csak most tűnt fel, hogy mennyien bámulnak. Az összes lány kiguvadt szemmel nézett rám. Nem tudták hová tenni, a számukra hirtelen barátságomat a két sráccal, és rohadtul féltékenyek voltak, ami miatt majdnem elröhögtem magam.
Amúgy éppen biológia óránk volt, és a tanárnő láthatóan nem nyelte le egyben, hogy ennyit késtünk csak úgy, mivel a következő pillanatban megszólalt:
- Selena, meg tudná magyarázni a késése okát? Nem gondolnám, hogy az előző iskolájában ennyi mértékű késést csak úgy elfogadtak magától.
Hééé. Ácsi. Ez most csak rólam beszél? És Zayn? Vele mi van?
- Mi? Én? És mi van Makival? Ő csak úgy késhet?-döbbentem le teljesen. És megint mindenki szeme rajtam volt. Igen, gondolom a Maki beceneven csodálkoztak.
- Hercegnőm, én már csak ilyen egy kivételes személy vagyok.-válaszolt az említett srác. Aha, na erre a mondatára egyszerre 12 lány szúrós tekintetét éreztem magamon.
- Hát, öhm... Hát igen, és ha jobban megfigyeljük az egysejtűek viselkedését, akkor figyelmesek lehetünk, arra is, hogy a.....-na jó. Mi?
Oldalra pillantottam Justinra aki éppen a padja alatt telefonozott.
- Jus.-suttogtam. Ő felpillantott, felém nézett, és bólintott, hogy mondjam.
- Ez meg mi volt?-kérdeztem. Ő csak lazán megrázta a vállát, elmosolyodott, és vissza merült a telefonja titkos lúgjaiba. Hát.Ez.Fura.

Egy óra szenvedés alatt, amit a tanárok biológia órának minősítenek, én bámultam ki a fejemből, és olyanokon agyaltam mint például:
- komolyan ez a nő nem unja saját magát?
- Vajon milyen volt Zaynnel? Kár, hogy egy emlékem sincs róla.
- én hülye otthon hagytam a pisztolyomat
- hamarosan meg kell találnom azt a Malik csávót.
- vajon milyen lehet Justin felső teste póló nélkül
- és Stella miért néz rá percenként, mindjárt lelövöm, h még egyszer felé mer fordulni. De ez nem menne, mert mint említettem nincs itt a kicsikém.

És végre megszólalt a csengő. Ez-az!
Felálltam a helyemről és odamentem Justinhoz.
- Segítesz jogsit szerezni?-néztem rá.
Először furán nézett rám, majd válaszolt- Hát.. jó. Ma délután?- nézett rám mosolyogva.
- Király.-feleltem.- Viszont, izé rég vezettem. Szóval azt is kellene gyakorolnunk ha lehet..
- Szia Jus.-nyávogott mellölem Stella.
Mind a ketten rá néztünk. Én olyan, húzz a picsába ribanckám mert mindjárt agyon lőlek tekintettel, Justin meg csak unottan.
- Mit szólnál ha ma átmennék hozzád?
- Azt hittem ezt már megbeszéltük. - nézett a lányra. Aki láthatóan nem tudta miről beszél:
- He?-kérdezte értelmesen.
- Még nyár elején mondtam, hogy csak egyszeri alkalom volt, és, hogy a te érdekedben ne keríts ennek ekkora feneket. És amúgy is van barátnőm.
- Miiiii?-vísította.- Kicsoda?-kérdezte szomorúan.
- Itt áll melletted.

3 megjegyzés:

  1. Sziasztok! :)
    Mit gondoltok az új fejezetről? Eddig, hogy tetszik a történet? :)
    Xx Amber

    VálaszTörlés
  2. Szerintem jó a történet! Kiváncsi vagyok, mikor jön rá hogy kit is kéne meggyilkolnia, na meg a reakciójára is kiváncsi vagyok ez a barátnős megnevezés után :) várom a folytatást :) :*
    Betti

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia,
      nagyon örülök, hogy tetszik, annyit árulok csak el, hogy a történet egyre csak izgalmasabb lesz. A következő részt nagy valószínűséggel még ma felrakom, szóval érdemes lesz majd még később ránézni a blogra.
      Ha gondolod iratkozz fel, nagyon örülnék neki :)
      Xx Amber

      Törlés