2015. március 1., vasárnap

Információk, vissza térés


Sziasztok, szíveim!

Tudom, hosszú idő telt el, mióta utoljára jelentkeztem, és szeretnék emiatt mindenkitől elnézést kérni, de a blog design, fejléc átalakításon volt. Ahogy láthatjátok a blog teljesen máshogy fest most, mint az eltűnésem előtt.  Eléggé hosszú ideig tartott, míg szépé varázsolták nekem a blogomat, mivel egyszerre többen is próbáltak segíteni benne. Ezért szeretném itt még egyszer megköszönni nektek csajok, hogy segítettek. Köszi, Klement Bettina, Laura Lovász, és Nagy Dorina, hogy segítettetek megcsinálni. :) A végleges kinézet Dorinának köszönhető, de mind a hárman, segítettetek, és ezért nagyon hálás vagyok.
Na de, térjünk vissza rátok, kis olvasók. :) Most, hogy vissza tértem, a részek rendszeresen fognak jönni, vagyis heti 2-3 fejezet lesz várható. Emellett, ha a menüpontnál, rákattintatok a szereplőkre, megnézhetitek, hogy mit varázsoltam oda. :) A blog bővült pár új taggal is, és immár nyolcan vagyunk, aminek én leírhatatlanul örülök! Tényleg mindenki, aki olvassa iratkozzon fel, hogy tudjam mennyien vagyunk. Amikor meglátom, hogy új olvasó van, rendszerint ugrándozok örömömben, remélem nem fogtok megfosztani, ettől, az örömömtől, és a napjaimban még többet ugrálhatok majd. :D
Továbbra is mindenki kommentoljon bátran, ide most elég annyit is írnotok, hogy velem tartotok továbbra is, és a kihagyás ellenére, továbbra is olvassátok a blogot. :) Ja, és ami még nagyon fontos! Hogy tetszik az új blog kinézet? Mit gondoltok róla? Várom a véleményeket!
Ui.: A következő fejezetet még ma hozom, ne aggódjatok. :)

Amber Moore

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése